مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 15:202017-12-30سياسي

عده ای به بهانه مشکلات معیشتی دنبال فتنه گری هستند 


معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در روزهای اخیر به بهانه مشکلات معیشتی مردم، دنبال فتنه گری هستند که قطعا سرنخ این فتنه گری ها خارج از کشور و توسط معاندان نظام اسلامی طراحی و در حال اجراست.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مظفر در تجمع 9 دی مردم اردبیل در مصلی این شهر اظهار کرد: هرچند در کشور ضعف ها و مشکلاتی در بخش های مدیریتی و اجرایی وجود دارد اما نباید این مسایل داخلی بهانه ای باشد تا عده ای برای تسویه حساب به میدان آمده و یا به دست عده ای فتنه گر خارجی در داخل علیه نظام اسلامی فتنه ای جدید برپا کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد بابصیرت قطعا راه حق و باطل را شناخته و هرگز گرفتار برخی حرکت های احساسی و مقطعی نمی شوند، بیان کرد: عده ای امروز به اسم مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم وارد صحنه شده و به عنوان دلسوز مردم با هیجانات و احساسات مردم بازی می کنند به طوری که علیه نظام و مسئولان شعار داده و اقدامات نامطلوبی را انجام می دهند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی از سویی با بیان اینکه باید به داد مردم بی دفاع و محروم برسیم افزود: نباید مدیریت ها و عرصه مسئولیت وسیله ارتزاق و یا سوء استفاده قرار گیرد بلکه باید مسئولان ما بدانند که این مسئولیت ها امانتی در دست آنهاست و بهتر است از این فرصت مسئولیت برای حمایت از مردم و حل مشکلات آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به بهانه مشکلات معیشتی دنبال فتنه گری هستند 

عده ای به بهانه مشکلات معیشتی دنبال فتنه گری هستند